30 April 2012

Susah-susah dahulu senang-senang kemudian

Macam-macam dugaan Allah hadapkan kat aku setakat ini . Alhamdulillah aku still bernafas . Aku mengaku memang aku tak kuat tapi alhadulillah aku hadap juga . Dengan pertolongan kawan-kawan aku jadi kuat . Terima kasih semua . Satu demi satu aku tempuh , mula dengan hal kawan-kawan , kewangan , kereta rosak tersadai tepi jalan , perangai housemate yang sangat kolot , pindah rumah sampai 3kali . Alhamdulillah sekarang    aku rasa lega walaupun ada lagi yang kena settle . Yang penting berdoa , relax , settle perlahan-lahan , jangan gelabah . Allah sentiasa menolong . Alhamdulillah . Aku kena kuat , lepas ni menghadap final exam pula . Insyaallah aku akan buat yang terbaik . Jyeahhh

No comments:

Post a Comment

Klik dan kongsi pendapat korang