12 November 2011

Please ...............

I need some space and time for myself for a while. 




Please la faham keadaan aku di sini . Berfikirlah secara rasional , Allah jadikan akal dah hati untuk kesenangan diri bukan untuk menjadi susah . Aku sentiasa memahami keadaaan orang , aku pon harap yang orang dapat memahami keadaan aku .

Please jangan buat aku rasa bersalah dan jadi tak tentu arah dengan apa yang kau buat . Aku taknak apa-apa jadi dengan hubungan kita .

Please buat aku sentiasa dihargai bukan buat aku rasa aku ni menyusahkan hidup kau . Aku sayangkan kau dan aku taknak susahkan kau .

Please jangan buat aku rasa rimas , aku bukan berubah tapi aku harap kau pon paham apa yang aku buat kat sini . Aku rasa kau dah tahu setiap perkara yang aku buat di sini . Aku harap kau faham bukan aku tak sayang kau .

Please percaya pada aku kerana aku bukan orang yang suka buat hati orang lain sakit hati atau terasa . Aku pon ada perasaan juga so aku takkan tergamak nak buat macam tu . 

Kalau kau rasa sekarang ni hati kau sedang sedih dan pilu , maaf . Itu adalah punca dari diri kau senditi . Please ..................

2 comments:

  1. just try to appreciate the moment & insyaallah u should be fine

    ReplyDelete

Klik dan kongsi pendapat korang